رویه‌های بازگرداندن کالا

یکی از مهمترین شرایط بازگشت کالا این است که وجود هر گونه مغایرت در مشخصات فنی محصول دریافتی می بایست نهایت ظرف کمتر از 24 ساعت پس از دریافت کالا به اطلاع خدمات پس از فروش نی نی عسل اطلاع داده شود.
لطفا دقت بفرمایید تصاویر موجود در سایت نی نی عسل، ممکن است تصویر واقعی محصول ارسالی نبوده و تفاوت های از نظر ظاهر با محصول ارسالی برای شما داشته باشد. شایان ذکر است تصاویر محصولات موجود در سایت به منظور ذهنیت سازی نسبی خریداران عزیز در جهت تسهیل خرید صورت گرفته و عودت یک محصول با استناد به تصویر موجود محصول در سایت، قابل پیگیری نمی باشد. همچنین گارانتی 7 روز بازگشت برای کالاهای بدون گارانتی شرکتی بوده و خدمات کالاهای گارانتی دار، تماما به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.


1-
 چنانچه مغایرت مورد نظر خریدار، در حالت عادی، بدون نیاز به بازکردن پلمپ بسته بندی و جعبه محصول قابل مشاهده باشد (برای مثال مقدار حافظه، گارانتی، رنگ و … که بروی جعبه ی دستگاه درج شده اند)، خریدار می بایستی از بازکردن جعبه ی دستگاه خودداری کرده و این امر را به نی نی عسل اطلاع رسانی کند. بدیهی است چنانچه کالا در شرایط اولیه ی خود نباشد و از حالت اکبند و اصلی خود خارج شده باشد، امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.

2- چنانچه مغایرت مورد نظر خریدار، پس از بازکردن پلمپ و بسته بندی محصول میسر باشد اما نیاز به روشن کردن دستگاه نباشد، خریدار باید از روشن کردن دستگاه، نصب سیم کارت و کارت حافظه در دستگاه و همچنین درج سایر اطلاعات شخصی(اعم از حساب های کاربری و یا ایجاد رمز عبور) در دستگاه کاملا خودداری کرده و از دور ریختن و یا پاره کردن کلیه ی لوازم جانبی (اعم از برچسب ها و نایلون ها و یا بسته بندی های مخصوص دستگاه) و یا از ایجاد هر گونه تغییر در بسته بندی شرکتی نیز اکیدا خودداری کند.
* چنانچه کالا و یا لوازم جانبی همراه آن در شرایط اولیه ی خود نباشد و از حالت اصلی خود خارج شده باشد، امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.

3- چنانچه ایراد و یا مغایرت مدنظر به شکلی باشد که پس از روشن کردن کالا مشخص شود، و کاملا بدیهی باشد(مشکلات شدید در نمایشگر، شبکه و امثالهم) کاربر باید پس از مشاهده ی آن حداکثر ضمن 24 ساعت پس از دریافت کالا، به یکی از روش های بالا مشکل را به نی نی عسل گزارش کند. چنانچه اشاره شد، برخی از ایرادات در طی ساعات اولیه استفاده از دستگاه مشخص نبوده از این رو می توان این گونه ایرادات را در طی گارانتی 7 روز بازگشت کالا به اطلاع نی نی عسل رساند.
* شایان ذکر است چنانچه در طی استفاده اولیه خط و خش بروی دستگاه ایجاد شده باشد، امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت و دستگاه شامل حال گارانتی 7 روز بازگشت کالا نخواهد شد.

لطفا دقت بفرمایید، گارانتی 7 روز بازگشت کالا مشمول اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) و همچنین ضربه، آب خوردگی و یا رطوبت و امثالهم که در اثر استفاده ناصحیح کاربر ایجاد شود و همچنین مشکلات و موارد نرم افزاری که از سیستم عامل محصول بوده و قابل حل می باشد، نمی‏‏‌شود. منظور از استفاده ناصحیح پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) و سایر موارد بدیهی می باشد. لطفا در نظر داشته باشید مواردی که همیشه قابل مشاهده نیستند و البته گاها مشخص شده و در هر تکرار عمل قابل مشاهده نیست، شامل قانون 7 روز بازگشت این فروشگاه نمی شود.

عودت کالا به نی نی عسل باید پس از هماهنگی با واحدهای پیگیری سفارشات و از طریق دفاتر پستی(به صورت پست پیشتاز یا تیپاکس) توسط شخص خریدار انجام شده باشد و پس از بازگشت به این فروشگاه، توسط کارشناس نی نی عسل، به عنوان ایراد سیستمی مشخص شده و شامل حال شرایط فوق الذکر باشد. در عین حال رسید مرسوله ی پستی به همراه بسته براینی نی عسل ارسال شده باشد بدین شکل عین مبلغ پرداختی به حساب شما برگشت داده خواهد شد. شایان ذکر است، عودت وجه سفارشات بسته به سقف انتقالات بانکی، بین 48-24 ساعت کاری عموما زمان خواهد برد.

توجه هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

بستن
مقایسه